نت شناس و آهنگ دونی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید صادق پاشا خیال

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ب.ظ

صادق پاشا به نام  خیال

  • صادق پاشا به نام  خیال

    دانلود آهنگ جدید صادق پاشا به نام  خیال با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای صادق پاشا به نام  خیال با کیفیت بالا
    Download The New "Sadegh Pasha" Song "Khial"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  خیال + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید صادق پاشا به نام  خیال عکس جدید صادق پاشا

    بهت دوباره رو زدم گفتم عاشقت شدم ولی ازم بریدی تو تو حتی قلب خستمو

    بغضای شکستمو گلایمو ندیدی تو

    فکر میکردم پیش من بمونی فکر میکردم فکر هردومونی ولی از عشق رد شدی

    ببین چقد بد شدی

    راحت نمیشم از خیال بی تو رویای من باز محاله بی تو جنون آنیه

    حتی ی ثانیه برام بدون تو

    راحت نمیشم از خیال بی تو رویای من باز محاله بی تو جنون آنیه

    حتی ی ثانیه برام بدون تو

    از عشقم ساده رد شدی چه زود بلد شدی که بگذری از قلبمو هزار دفه صدات زدم

    بمون با قلب من دیگه از پیش من نرو

    فکر میکردم پیش من بمونی فکر میکردم فکر هردومونی ولی از عشق رد شدی

    ببین چقد بد شدی

    راحت نمیشم از خیال بی تو رویای من باز محاله بی تو جنون آنیه

    حتی ی ثانیه برام بدون تو

    راحت نمیشم از خیال بی تو رویای من باز محاله بی تو جنون آنیه

    حتی ی ثانیه برام بدون تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی