نت شناس و آهنگ دونی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام یار همیشگیم

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یار همیشگیم

  • دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یار همیشگیم

    دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یار همیشگیم
    دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یار همیشگیم با دو کیفیت

    Download New Music Sina DerakhshandehYare Hamishegim
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای یار همیشگیم از سینا درخشنده

    متن آهنگ سینا درخشنده به نام یار همیشگیم :

    پر و بال من شدی یه جورایی
    همه رو پروندم خدایی
    بجز تو که ثابتی واسم
    تو قلبم نیست رد پایی
    تو آرامش منی قلبم
    نشستی توی دلم کم کم
    تورو دارم دنیارو دارم دل منو بردی یارم …
    آخه دلبر منی جایی نری و
    تو که میدونی مال منی و
    زندگی من دیگه شدی و جون دلمی
    آخه دلبر منی جایی نریو
    تو که میدونی مال منی و
    یهو اومدی دل و بردی و واسه خودمی
    یه …
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده یار همیشگیم

    ♫♫♫♫♫♫
    نیمه‌ی گم شدمی آی همیشگیم
    تو اومدی توی زندگیم یهو شدی کل زندگیم
    یه …
    کم ببر دل منو جایی هم نرو
    گرفتی تو قلب ساده مو
    ببین شدی تنها یارم و
    آخه دلبر منی جایی نری و
    تو که میدونی مال منی و
    زندگی من دیگه شدی و جون دلمی
    آخه دلبر منی جایی نریو
    تو که میدونی مال منی و
    یهو اومدی دل و بردی و واسه خودمی
    یه …

  • Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی