نت شناس و آهنگ دونی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود ریمیکس جدید مسعود صادقلو بنام آخر شب

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵ ب.ظ

دانلود ریمیکس جدید مسعود صادقلو بنام آخر شب

  • دانلود ریمیکس جدید مسعود صادقلو بنام آخر شب

    دانلود ریمیکس جدید مسعود صادقلو بنام آخر شب بهمراه مهدی حسینی + متن اهنگ

    Download New Remix Masoud Sadeghloo & Mehdi Hosseini – Akhare Shab

    آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

    کاری از DJ SawMan Mashup

    دانلود ریمیکس جدید مسعود صادقلو بنام آخر شب

    برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

    متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو

    چه راحت گرفتی این زندگیمو می موندی پیشم اینطور نمیمرد
    اینطور نمیکند از اون نگاهت دل دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل

    شد دیگه دور از تو و نگاهت قلبمو میگم تو و نگاهت
    طرز نگاهت آخر عوض شد آخرترم از این جاده پرت شد

    آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

    آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

    نه حالم خوش نیست دیگه نیستی پیشم شب تو بالکن تنها مثله دیشب تنهام مثله دیشب
    هر چی تو خواستی همون شد همه چی دیگه تموم شد

    رفتی اون همه عشقو حال کردی قبول نداری اشتباه کردی
    تو چه جوری دلت میذاره تو آغوشی بری که بهت حسی نداره
    اگه این نی پس هرزگی چیه دستات بوی عطرشو میده

    آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

    چه راحت مسیرت از من جدا شد دیگه بریدم نه دیگه پاشو
    از روی قلبم این خونه با تو تاریکه تا صبح تاریکه تا صبح
    دست به من نزدی نزدیا دست به من بزنی , کافط بزنم فکتو بیارم پایین

    آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

    آخرشم تا آخر شب من موندمو اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
    آخرشم تو دیدی که وابسته شدم گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش دیگه دورم

    دانلود تمام آهنگ های مسعود صادقلو

  • Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی