نت شناس و آهنگ دونی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود ریمیکس جدید عماد طالب زاده بنام حواست هست

  • دانلود ریمیکس جدید عماد طالب زاده بنام حواست هست

    دانلود ریمیکس جدید عماد طالب زاده بنام حواست هست + متن اهنگ

    Download New Remix Emad Talebzadeh – Havaset Hast

    به من گفتی دوسش داری خیال می کردی آرومم

    با این حال من دوست دارم حواست پرته میدونم

    کاری از Mohi Nikoo

    دانلود ریمیکس جدید عماد طالب زاده بنام حواست هست

    برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

    متن اهنگ حواست هست عماد طالب زاده

    حواست هست منم اینجا حواست هست داغونم

    هنوز تو فکر اون هستی حواست پرته میدونم

    هنوز درگیر احساسی که رد کرده ازت عشقت

    من اینجا آرزوم اینه به من خیره بشه چشمت

    دل بکن از عشقت من بی تو میمیرم

    دستاش و خالی کن دستات و می گیرم

    اونی که ویرونه بیتو منم یا اون از قلب اون ردشو قلب منو نشکون

    به من گفتی دوسش داری خیال می کردی آرومم

    با این حال من دوست دارم حواست پرته میدونم

    دل بکن از عشقت من بی تو میمیرم

    دستاش و خالی کن دستاتو می گیرم

    اونی که ویرونه بی تو منم یا اون

    از قلب اون رد شو قلب من و نشکن

    به من گفتی دوسش داری خیال می کردی آرومم

    با این حال من دوست دارم حواست پرته میدونم

    دانلود تمام آهنگ های عماد طالب زاده

  • Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی