نت شناس و آهنگ دونی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دزدگیر فروشگاهی
فرش کاشان
کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت
تهیه فایل کامفار
دکوراسیون اتاق خواب
تعمیر ماشین لباسشویی آریستون
دستگاه کارت زنی
چمدان
رزرو دکتر دیلی
قیمت کارشناسی خودروی دست دو

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام حیف

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ب.ظ

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام حیف

  • دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام حیف

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام حیف

    موزیک و ترانه: علی یاسینی, تنظیم: فربد فروغی

    Download New Music Mohammadreza GolzarHeyf

    محمدرضا گلزار حیف

    متن آهنگ حیف محمدرضا گلزار

    حیف عمری که گذاشتم پای تو تو که خوبه حال تو من شکستم جای تو
    حیف هرچی آرزو کردم برات چند سالو صب کنم تا فکرت از سرم دراد
    حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
    تو از اول مال این حرفا نبودی …
    حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
    تو از اول مال این حرفا نبودی …

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار حیف با لینک مستقیم

    انگاری آخراشه خوشی نیومده به ما یادته اون اولا بگو عوض شدی چرا
    من که هیچوقت روی تو بلند نمیشدش صدام …
    یادته گفتم بهت جایی نری بدون من گفتی نمیتونیم مگه میشه بدون هم
    از اون همه خاطره نموند حتی یه دونه هم …
    حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
    تو از اول مال این حرفا نبودی …
    حیف روزایی که ترسیدم نمونی من عوض شدم برا تو تو همونی
    تو از اول مال این حرفا نبودی …

  • Saed ds

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی